International Patients

    KALİTE POLİTİKAMIZ

    • Hastalar arasında; din, dil, ırk, milliyet ve cinsiyet ayrımı yapmaksızın, her hastaya eşit saygı ve hizmet almasını sağlamak,
    • Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü oluşturarak yetkin birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak
    • Yasa, yönetmelik ve meslek etiği ilkelerine uygun çalışmak,
    • Hasta ve çalışan haklarını korumak, ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak,
    • Kalite hedeflerimizi belirlerken hasta ve çalışan memnuniyeti, güvenlik, etkinlik ve verimlilik kriterlerini dikkate almak,
    • Kalite hedeflerimizi düzenli aralıklarla gözden geçirmek ve güncellemek, bu sayede hedeflerimizin hastanenin genel stratejileriyle uyumlu kalmasını sağlamak ve gerekli iyileştirmeleri yapmak,
    • Hasta bakımı standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak için gerekli önlemleri almak,
    • Performans analizleri, geri bildirimler ve iç denetim sonuçları doğrultusunda sürekli iyileştirme faaliyetlerini uygulamak

     

    Kalite Yönetim Sistemi

    Hüma Hastanesi olarak Kalite Yönetim Sistemimiz Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda oluşturulmuştur.

     

    Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları

    Sağlıkta Kalite Standartları, Türkiye’de hizmet sunan tüm sağlık kurum ve kuruluşları için hedeflenen kalite düzeyini ortaya koymak ve uygulamaya yönelik rehberlik etmek amacıyla geliştirilmiştir. Hastanemiz, öngörülen tüm kalite standartlarını eksiksiz bir şekilde uygulamaktadır. Ayrıca Sağlık Bakanlığı değerlendiricileri tarafından düzenli olarak denetlenmektedir.

    KALITE ORGANIZASYON SEMASI

    5 Şubat 2024 tarihinde Hüma Hastanesi tarafından düzenlendi.